حضرتك مشكلتي بدأ من شهر 3عندما ذهبت لدكتور إذن وقام...

[أسئلة طبية تخصص جراحة الوجه والفكين]

355 حضرتك مشكلتي بدأ من شهر 3عندما ذهبت لدكتور إذن وقام بغسيل الاذن وبعدها وذني الشمال حسيت انها اتقفلت المهم بعدها ودني انفتحت دلوقتي بحس بصوت طقطقه ومش عارف من ودني ولا من الفكين

نطمن علي الاذن الاول وان مفيش فيها اي مشكلة..بامر الله اذا مفيهاش مشكلة حضرتك تنورينا نكشف علي مفصل الفك
الف سلامة علي حضرتك

أطباء في تخصص جراحة الوجه والفكين

المزيد من الاطباء تخصص جراحة الوجه والفكين