سألت فتاة (تبلغ عمرها 19 سنة) 30 November, 2025
633 بفكر كتير ومخنوقه علطول
حبيبتي، الإحساس اللي بتقولي عليه مش ضعف… ده مؤشر إنك محتاجة مساحة آمنة تفهمي فيها نفسك بدل ما تفضلي تقاتلي المشاعر دي لوحدك.
ولو حابة، نقدر نبدأ بجلسة نحدد فيها سبب الخنقة والتفكير الزائد ونمشي خطوة بخطوة لحد ما ترتاحي.
لو مناسب ليك، ابعتيلي اسمك وأقرب وقت للجلسة وهرتب لك كل حاجة.
د. سمر عادل – استشاري نفسي
ولو حابة، نقدر نبدأ بجلسة نحدد فيها سبب الخنقة والتفكير الزائد ونمشي خطوة بخطوة لحد ما ترتاحي.
لو مناسب ليك، ابعتيلي اسمك وأقرب وقت للجلسة وهرتب لك كل حاجة.
د. سمر عادل – استشاري نفسي
