سألت فتاة (تبلغ عمرها 23 سنة) 30 November, 2025
43 انا مخطوبه وعن حب بقالنا سنتين وانا بحبو جدا وهو المفروض بيحبنى هو خلانى اغير طريقه لبسى واختمر انا اه بحبو بس تعبت من تحكماتو انا نزلت من غير مااقولو بس من غير مالبس الخمار المهم هو شفنى واتعارك معايا وقالى ولله هعمل رد فعل يقهرك دا طبعا بعد ما مد ايدو عليا وفعلا عمر رد فعل يقهرنى وخانى وبعدها جاه قالى انا اخدت كده حقى وخنتك عشان احسسك بالوجع الى انتى حسستينى بيه وبعدها صالحنى والمفروض ان كده خلاص انا اتصلحت لكن انا قلبى وجعنى اوى حسا اني هموت بس فى نفس الوقت مش قادره اسيبو او ابعد عنو لكن موجوعه اوى
لو حابه تكملى معاه لازم تحطى حدود ومينفعش يتخطاها وتحطو انتو الاتنين أسس تمشو عليها علشان باقى حياتك تعيشى مرتاحه
لو حابه تنفصلى هتكونى اتعلمتى ازاى تتعاملي مع شخص مؤذى نفسيا ليكى وكسبتى نفسك لان الاهانه من اول الطريق بتكون صعبه وجرحها اصعب
وعايزه اقولك حاجه اخيره من اهم اسس العلاقات التقبل .. يعنى تقبلو بعض زى ما انتو منحاولش نغير بعض
لو حابه تنفصلى هتكونى اتعلمتى ازاى تتعاملي مع شخص مؤذى نفسيا ليكى وكسبتى نفسك لان الاهانه من اول الطريق بتكون صعبه وجرحها اصعب
وعايزه اقولك حاجه اخيره من اهم اسس العلاقات التقبل .. يعنى تقبلو بعض زى ما انتو منحاولش نغير بعض
