انا مخطوبه وعن حب بقالنا سنتين وانا بحبو جدا وهو...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

43 انا مخطوبه وعن حب بقالنا سنتين وانا بحبو جدا وهو المفروض بيحبنى هو خلانى اغير طريقه لبسى واختمر انا اه بحبو بس تعبت من تحكماتو انا نزلت من غير مااقولو بس من غير مالبس الخمار المهم هو شفنى واتعارك معايا وقالى ولله هعمل رد فعل يقهرك دا طبعا بعد ما مد ايدو عليا وفعلا عمر رد فعل يقهرنى وخانى وبعدها جاه قالى انا اخدت كده حقى وخنتك عشان احسسك بالوجع الى انتى حسستينى بيه وبعدها صالحنى والمفروض ان كده خلاص انا اتصلحت لكن انا قلبى وجعنى اوى حسا اني هموت بس فى نفس الوقت مش قادره اسيبو او ابعد عنو لكن موجوعه اوى

لو حابه تكملى معاه لازم تحطى حدود ومينفعش يتخطاها وتحطو انتو الاتنين أسس تمشو عليها علشان باقى حياتك تعيشى مرتاحه
لو حابه تنفصلى هتكونى اتعلمتى ازاى تتعاملي مع شخص مؤذى نفسيا ليكى وكسبتى نفسك لان الاهانه من اول الطريق بتكون صعبه وجرحها اصعب
وعايزه اقولك حاجه اخيره من اهم اسس العلاقات التقبل .. يعنى تقبلو بعض زى ما انتو منحاولش نغير بعض

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي