لو عندي وجع جامد عند مفصل الفك والوجع بينزل للفك...

[أسئلة طبية تخصص جراحة الوجه والفكين]

284 لو عندي وجع جامد عند مفصل الفك والوجع بينزل للفك السفلي كمان وعاملي صداع نصفي ومأثر علي ودني والوجع جامد وصوت طقطقه وتزييق

محتاجين نكشف لنصل إلى تشخيص سليم وبالتالي علاج صحيح
في الأغلب في إجهاد في عضلات الفك وانزلاق غضروفي في المفصل

أطباء في تخصص جراحة الوجه والفكين

المزيد من الاطباء تخصص جراحة الوجه والفكين