كان عندي جرح من فترة في جنب الذقن بقاله 8 شهور و تعافي...

[أسئلة طبية تخصص جراحة الوجه والفكين]

354 كان عندي جرح من فترة في جنب الذقن بقاله 8 شهور و تعافي بس نصف الوجه اللي في الجرح متورم عن الاخر ايه السبب

ممكن نعمل اشعة بانوراما نطمن من خلالها...
الف سلامة علي حضرتك

أطباء في تخصص جراحة الوجه والفكين

المزيد من الاطباء تخصص جراحة الوجه والفكين