عصبيه جدا من اقل حاجه بتضايقني بتعصب عليها لدرجه ان...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

163 عصبيه جدا من اقل حاجه بتضايقني بتعصب عليها لدرجه ان عصبيتي دي بتخسري ناس كثير ده بسبب ايه

دي مش مجرد عصبية، ده تراكم ضغط وتوتر وممكن يكون وراكي مشاعر مكبوتة أو احتياجات مش متلبّية. العصبية الشديدة من أقل موقف بتكون علامة إن الجهاز العصبي مرهق ومش قادر يتحمّل. مهم تتوجهي لجلسات مع مختص نفسي يساعدك تفهمي جذور التوتر ده وتتعلمي تتحكّمي في ردود فعلك قبل ما تخسري علاقات أكتر

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي