انا عندي مشكله اني مش بعرف اتعامل مع الناس ودايما بتعب...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

197 انا عندي مشكله اني مش بعرف اتعامل مع الناس ودايما بتعب نفسيا ومش برتاح غير لو عيط وصوت كتير

اهلا بحضرتك
محتاجه تتعلمي ازاي تديري مشاعري وتشوفي احتياجاتك ومهارات التواصل والعلاقات

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي