عندي عيب مش بعرف اتواصل مع الناس

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

162 عندي عيب مش بعرف اتواصل مع الناس

وصعوبة التواصل مش عيب فيك، لكنها محتاجة تدريب ووعي أكبر بالمشاعر وقت التعامل مع الناس. النصيحة المناسبة إنك تبدأ جلسات منتظمة؛ هتساعدك نفهم جذور المشكلة ونقوّي مهارات التواصل خطوة-خطوة، وده بيعمل فرق كبير في وقت قصير.

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي