سأل شاب (يبلغ عمره 27 سنة) 25 November, 2025
162 عندي عيب مش بعرف اتواصل مع الناس
وصعوبة التواصل مش عيب فيك، لكنها محتاجة تدريب ووعي أكبر بالمشاعر وقت التعامل مع الناس. النصيحة المناسبة إنك تبدأ جلسات منتظمة؛ هتساعدك نفهم جذور المشكلة ونقوّي مهارات التواصل خطوة-خطوة، وده بيعمل فرق كبير في وقت قصير.
