لي ديما لما بزعل أو بدايق جامد بلاقيني عايز انام وي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

78 لي ديما لما بزعل أو بدايق جامد بلاقيني عايز انام وي فعلا بخش انام

علشان احساسك بالهروب وعدم القدره على مواجهه المشكله
محتاجين نشتغل على شخصيتنا علشان تكون اقوى

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي