ليه ممكن شخص يدخل حيات حد يضمرها يخليه مش عايز يعيش...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

79 ليه ممكن شخص يدخل حيات حد يضمرها يخليه مش عايز يعيش تانى

لان اكيد انتى كنتى غير قادره على التعامل مع شخص ممكن يكون مريض واصابك بمرضه للأسف والنتيجه احساسك بفقد الشغف فى الحياه
اهتمى بنفسك وراعى مشاعرك وحبي نفسك علشان تعرفى تحسى انك تستهلى تعيشي الحياه

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي