انا عندي مشكله مش بميل لي الجنس الاخر انا بملل لي الولد ...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

29 انا عندي مشكله مش بميل لي الجنس الاخر انا بملل لي الولد بس وبحب واحد قوي ومش عارف انساه وهو دلوقتي اتجوز وشاف حياته ان انا مش قادر انساه ولا ابعد عنو ولست بحبه نفسي ابطل تفكير فيا

دا طبعا زاي محضرتك فاهم شذوذ جنسي ومحتاج علاج وجلسات نفسيه

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي