لو عندي مشكلة ارق بقالها اكتر من سنة محتاج اعمل ايه؟...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

570 لو عندي مشكلة ارق بقالها اكتر من سنة محتاج اعمل ايه؟

مشكلة الارق ليها اسباب كتير منها عضوية ونفسية
محتاج مبدئيا تعمل فحوصات عند طبيب مخ واعصاب ولو مفيش مشكلة عضوية
تتوجه للتخصص النفسي لان وارد يكون فيه مشاكل نفسية زي القلق والتفكير الزائد
يفضل قبل التوجه نعمل تحاليل شاملة لفيتامين ب١٢/فيتاميند/زنك/ماغنسيوم

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي