عندي امساك شديد جدا وخلاني عملت بسببه عمليه شرخ شرجي...

[أسئلة طبية تخصص باطنة]

1244 عندي امساك شديد جدا وخلاني عملت بسببه عمليه شرخ شرجي وبعدها بردو جالي امساك بقاله 4ايام وتعبني اوي

نكشف عشان نحدد دي اعراض قولون او نظام حياه غير صحي او مشكلة فالغدة مأثرة ع الجهاز الهضمي وغيره..

أطباء في تخصص باطنة

المزيد من الاطباء تخصص باطنة