بحس اني بتعلق بالناس بسرعه ولو غابو عني بحس ان الدنيا...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

335 بحس اني بتعلق بالناس بسرعه ولو غابو عني بحس ان الدنيا فاضية عليا كاني الوحيده فيها وعندي اضطراب ف نومي وديما المواقف الوحشه الي مريت بيها ف حياتي بلاقيها بتيجي قدامي من غير ما اكون اصلا تخلتها قبل كده كأن حد بيحطها قدام عيني وديما بحس ان الناس عايزه تاذيني وانهم اعدائي بخاف منهم وبهرب منهم وبخاف اشوفهم حتي لو الناس دي انا كنت بحبها بدون انظار بيقلبو اعدائي وبخاف منهم

محتاجه تكتبي افكارك وتشوفي ايه الحاجات اللي كنتي مفتقداها ف الصغر ف بتعوضيها دلوقتي ف التعلق بخصوص الناس لازم تكشفي عند طبيب عشان يكون فيه اسيسمنت كامل

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي