سألت فتاة (تبلغ عمرها 19 سنة) 18 November, 2025
214 انطوائيه مش بشعر بالفرح بنام كتير وايام مش بنام اصلا وساعات باكل كتير وساعات لا بحس نفسي غريبه في البيت اتعقطعت عن اصحابي وسبت كليتي ومش بحس بالراحه ابدا برا الليت او بمعني اصح اي اربع حطان وخلاص مش عاوزه اشوف بحس بقلق دايما انهم يطلبو مني اطلع من البيت كرهت اهلي وكرهت نفسي بسبب عدم المسؤليه ونظرات الاشمئزاز ليا منهم دايما بفكر في اللنتحار والموت بس مش بقدر
حبيبتي خلينا ناخد خطوة واحدة بس هتفرق معانا كتير أوي وهي انك تستعيني بحد يساعدك لأنك فعلا محتاجة المساعدة ده أولا وثانيا خلينا نبدأ نعمل حاجة واحدة بسيطة كل يوم جوا الأوضة برده بس تكون حاجة بتحسينا بالرضا عن نفسنا ونستمر عليها حتي لو دقيقة بس كل يوم وتحياتي لك وألف سلامة
