جمبي اليمين وضهري وجعني جدا ومش قادره اتحمل الوجع...

[أسئلة طبية تخصص باطنة]

127 جمبي اليمين وضهري وجعني جدا ومش قادره اتحمل الوجع وعندي ترجيع ومش بقدر اشرب ولا اكل

يجب عمل أشعة تليفزيونية على البطن و الحوض لاحتمال وجود التهابات بالمرارة و فحص جهاز هضمي للمريضة

أطباء في تخصص باطنة

المزيد من الاطباء تخصص باطنة