بحس اني لوحدي ومحدش فاهمني ومضغوطه من كل ال حواليا وال...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

46 بحس اني لوحدي ومحدش فاهمني ومضغوطه من كل ال حواليا وال مصبرني من الانهيار ابني سنه ونص ولكن جالي ضغط وسكر من الضغط النفسي والتعب لو بس مهدئ لاني بعيط بسرعه وبتعب وينفع مع الحمل والرضاعه

الف سلامة عليكي
انصحك بعدم اخذ اي مهدئ دون الرجوع لطبيب نفسي متخصصة يساعدك اولا عن طريق العلاج النفسي الكلامي،ولو لزم الأمر يكتبلي دوا يقلل القلق
تمنياتي ليكي بالشفاء

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي