أنا كنت بتاخد حبوب سايتوتك اخدت 4حبابت مفيش اثر دم غير...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

220 أنا كنت بتاخد حبوب سايتوتك اخدت 4حبابت مفيش اثر دم غير نقطتين بس في مغص في اسفل بطني بس بسيط ده علامات الإجهاض

لازم كشف بالسونار
لتحديد الإستجابة

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد