سألت فتاة (تبلغ عمرها 19 سنة) 11 November, 2025
54 أنا اتربيت مع اب نرجسي ومش عارفه اتعافي وطول الوقت حاسه اني هظلم اللي حواليا أو باجي عليهم
فا باجي علي الناس اوي أو علي نفسي اوي مش عارفه اكون وسط
دا غير شعور الكرهه والحقد جوايا من ناحيته وقد ايه عاوزه انتقم بالرغم من أن اسلامنا مش بيؤمرنا بكدا لكن هو بالرغم من انه شيخ لكنه خلاني كنت هاخد وكان عقلي هيشت والله لكن الحمد لله علي نعمه الثبات
فا مش عارفه مفروض اتصرف ازاي
ممكن تنورينا بالعياده ان شاءالله ولكن ممكن نحاول نقلل التصادم والاختلاط وحفظ على مسافه أمنه لحدودك بدون عقوق
