أنا اتربيت مع اب نرجسي ومش عارفه اتعافي وطول الوقت...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

54 أنا اتربيت مع اب نرجسي ومش عارفه اتعافي وطول الوقت حاسه اني هظلم اللي حواليا أو باجي عليهم
فا باجي علي الناس اوي أو علي نفسي اوي مش عارفه اكون وسط
دا غير شعور الكرهه والحقد جوايا من ناحيته وقد ايه عاوزه انتقم بالرغم من أن اسلامنا مش بيؤمرنا بكدا لكن هو بالرغم من انه شيخ لكنه خلاني كنت هاخد وكان عقلي هيشت والله لكن الحمد لله علي نعمه الثبات
فا مش عارفه مفروض اتصرف ازاي

ممكن تنورينا بالعياده ان شاءالله ولكن ممكن نحاول نقلل التصادم والاختلاط وحفظ على مسافه أمنه لحدودك بدون عقوق

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي