هل طبيعي إني أخاف من أشياء عادية زي إني اخاف اروح مكان...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

1182 هل طبيعي إني أخاف من أشياء عادية زي إني اخاف اروح مكان جديد او اخاف اتكلم قدام الناس او اخاف من المستقبل ...وبتخيل ساعات أشياء بتضايقني فيها دم وأسلحة
هل ده يستلزم اللجوء لطبيب ولا ممكن الموضوع يتحل من غير طبيب

الف سلامه .. يفضل بالتأكيد زيارة طبيب نفسي للإطمأنان

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي