سألت أنثى (تبلغ عمرها 16 سنة) 8 November, 2025
1182 هل طبيعي إني أخاف من أشياء عادية زي إني اخاف اروح مكان جديد او اخاف اتكلم قدام الناس او اخاف من المستقبل ...وبتخيل ساعات أشياء بتضايقني فيها دم وأسلحة
هل ده يستلزم اللجوء لطبيب ولا ممكن الموضوع يتحل من غير طبيب
الف سلامه .. يفضل بالتأكيد زيارة طبيب نفسي للإطمأنان
