انا عندي نقص في التركيز جدا اللي انا ممكن عشان اقوم...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

19 انا عندي نقص في التركيز جدا اللي انا ممكن عشان اقوم اجيب قزازه الميه من الثلاجه انسى انا رايح اللي عند التلاجه دي ص

هل يوجد اضطراب بالنوم أو سوء تغذية أو قلق أو إدمان لشيء مؤثر على الذاكرة؟

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي