انا طالب في ثانوية عامة سنه تالته وعندي اهلي في البيت...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

48 انا طالب في ثانوية عامة سنه تالته وعندي اهلي في البيت مش مهيئنلي جو كويس وأنا مضطر اتعايش معاهم غير ده كله انى أصلا عندي مشكله إني بشاهد إباحية وبعمل عاده سريه ودي لوحدها كفيله تدمرني حتي لو اهلي كويسين ومبيعملوش مشاكل وبدأت ابقي كسيل جدا وبنام كتير وكل ما احاول اتغير بفشل ف أنا ارجو الرد والإفادة في مشكلتي

الثانوية العامة في حد ذاتها ضغط نفسي كبير،وعدم وجود اهل داعميين بيزيد الضغط ده،ووراد جدا السلوكيات اللي بتعملها تكون وسيلة هروب من الضغوط الكتير
محتاج تتكلم مع دكتور نفسي يساعدك في إدارة الضغوط والقلق الناتج عنها وإيجاد وسائل صحية لتفريغ.
أتمنالك التوفيق والعافية

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي