انا عندي فقدان شغف على طول مش عارفه احدد نقاط ضعفي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

138 انا عندي فقدان شغف على طول مش عارفه احدد نقاط ضعفي وقوتي بعمل سيناريوهات في دماغي وبتأثر بيها ومش عارفه امارس حياتي طبيعي ومشاكل أخري زي الإرهاق المستمر واضطرابات النوم ومشاكل أخري فهل دا مرض نفسي

الأعراض دي مشتركه بين النفسي و العضوي جايز تكون أعراض اكتئاب و جايز نقص فيتامين د ..محتاجه تعملي تحليل لو طلعت النسب تمام ..بتزوري متخصص نفسي يعملك مقياس اكتئاب و يعالجك بمدرسه CBT ..و لو متخصص صدمات ممكن يكتشف السبب الأساسي للأعراض اللي بتعاني منها ..لكن ضروري اولا استبعاد السبب العضوي

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي