سألت فتاة (تبلغ عمرها 20 سنة) 3 November, 2025
87 يجي احساس القلق وي الخوف وي ضيقت التنفس وي الرعشه وي احساس الموت وي بكاء شديد من غير سبب وي جوه عقلي اني هموت دلوقت حاجه تقولي خلاص ها تموتي وي اخاف وي افضل قعده وي فتحه عيوني من الخوف وي قلت النوم وي الموضوع متعب جدان حسيت انها ممكن تكون نوبت هلع
هي فعلا نوبات هلع اول نقطه في علاجها انك تعرفي أنها مش حتطور لموت حقيقي ابدا و بنستخدم لها مدرسه علاجيه اسمها علاج معرفي سلوكي و بتحقق نتائج كويسه ...لكن لو النوبات بتزيد لدرجه التقيء وقتها بنحتاج تدخل دوائي من طبيب
