لو سمحت أنا زوجتي مره واحده تعبت جداً جبتلها بدل الشيخ...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

35 لو سمحت أنا زوجتي مره واحده تعبت جداً جبتلها بدل الشيخ اتنين قال اني قرينها مسيطر عليها تعبانه جداً بتنام بال ١٥ ساعه قاعده تحس اني ديما خايفه او حد مراقبها آكلها قل جداً لدرجه اني هيا فاقده زاكره خالص مش فاكره اهلي ولا أهلها بقت معاهم معاملتها ليهم كويس والكلام علي القد وساعات مبتردش علي حد حتي بنتنا مبقتش مهتمه بيها خالص ولا بقت تكلمني خالص ف هل كلام الشيخ صح اني أنا أعالجها نفسي مع اني محصلش اي مشاكل بينا خالص علشان يحصل معاها حاجه

ايوا طبعا لازم علاج نفسي ضروري

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي