من فضلك محتاج اسم مرهم للبواسير لانها تعباني بشده ومحتاج مساعده
و قد تكون هناك بها مضاعفات مثل التجلط و قد تكون خراج شرجي
فبرجاء التوجه العياده للفحص و اعطاءك العلاج المناسب لحالتك
و الف سلامه علي حضرتك
اخصائي الجراحه العامه وجراحه الاوعيه الدموية

سعر الكشف: 300 جنيه
دكتور تخصص تخصص جراحة عامة في الهرم تخصص إضافي جراحة اوعية دموية
الهرم: عز الدين عمر أعلي صيدلية النهر الخالد الهرم جيزة[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
من فضلك محتاج اسم مرهم للبواسير لانها تعباني بشده ومحتاج مساعده
بقالى اسبوع عندى خراج فى بطنى بعد السرة وكنت بحطله كريم فيوسيدين اول امبارح فتح وبحاول اخرج اللى فيه خرج حاجة بسيطة والباقى اللى حواليه لسه ناشف ورحت لدكتور ة جلدية ادتنى مضاد حيوي 750 ومرهم هل محتاجة اكشف جراحة ويتفتح ولا اكمل المضاد الحيوي
السلام عليكم
انا عندى صداع عنقودى أعانى منه من سنة 2012 وعملت مقطعيه ورنين والأطباء قالوا كلوا تمام والحاله بتزيد كل يوم عن الى قبله ويصاحبها ضيق نفس وعدم انتظام فى ضربات القلب وصداع لا يحتمل
عاوز اعرف هل حالتى تخص اوعيه دمويه ولا هى مخ واعصاب نفسى الاقى حل للعذاب إلى انا فيه
ارجو الرد وشكرا
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لو سمحتم انا عندي خراج في نهايه ظهري وبدايه مؤخرتي بس مش عارف هو ناسور عصعصي ولا شرجي سؤالي عايز اعرف تكلفه العمليه سواء كان عصعصي او شرجي ومده الاستشفاء المطلوبه لاني بس في جامعه وبتحرك كتير + ان محدش هيعرف من اهلي، هعملها بدون علم حد ارجو الرد والسلام عليكم ورحمه الله.
يوجد بيدي عند المرفق كيس دهني كبير الحجم هل يمكن إزالته بدون جراحه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، أنا شاب عندي 19 سنة، كنت يعني بعاني من حوالي 9 لـ 10 شهور من خراج موجود في نهاية ظهري في بداية مؤخرتي ، الخراج ده يعني سبب لي مشاكل مش عارف أجلس، مش عارف أتحرك وأعمل نشاطاتي. بس فدورت يعني في النت وشكيت إن هو ممكن يكون (ناسور) عصعصي، هو الخراج ده صغير يعني، خد فترة هو غايب وبعدين يجي ويروح ويجي وهكذا يعني، و الخراج ده مليان بمادة مش عارف بس كانت تسيب اثر في الملابس الداخلية، مش عارف صديد أو دم، فيعني أرجو الإفادة وعايز أشوف يعني هل في علاج ممكن يريحني منه ولا هيحتاج جراحة ولا إيه بالظبط وشكراً والسلام عليكم.'
امي من اول وش،رجلها لحد الركب وارمه اوى وبطريقه كبيرا جدا
السلام عليكم ورحمه الله عايز اعرف تكلفه عمليه الناسور في حدود كام؟!
السن 70سنه صوابع الرجل زرقاء اووى ومش بتعانى من مرض السكر بتاخد علاج للعظام اكتره مساكنات
محتاج عملية طوارئ لمريض غسيل كلوي الجهاز في الزراع أتحرك وعامل نزيف
عندي انتفاخ تحت الابط الايمن واما كشفت الدكتور قالتلي اعمل اشعه وعملتها طلع عندي التهابات غدد ليمفاوية بس الي الان الانتفاخ مقلش وبحس بألم فيه قبل البريود دايما وحاليا داخله في سنة
عندى فلات فوت فى رجليه الاتنين وبتورم وبتزرق وبتوجعنى جدآ
عندها وجع في البواسير مستمر من مدة في وجع بيجيلها بحزقه كل 3 دقايق مع العلم مفيش امساك