انا من الفيوم وبنتي عندها حول في عنيها وكنت متابع عن دكتوره من الفيوم بقالي 10شهور وقلتلي علي نضارة عملتها لما بتكون لابسه النضارة بيكون مافيش حول ولما بتشيل النضارة مابيكونش فيه اي تحسن والحول زي ماهوا عشان كده عايز اعرف افضل دكتور تخصص حول
اخصائي طب وجراحة العيون بمستشفيات القوات المسلحة

سعر الكشف: 300 جنيه
فيصل: شارع فيصل بجوار بنزينة التعاون[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
انا من الفيوم وبنتي عندها حول في عنيها وكنت متابع عن دكتوره من الفيوم بقالي 10شهور وقلتلي علي نضارة عملتها لما بتكون لابسه النضارة بيكون مافيش حول ولما بتشيل النضارة مابيكونش فيه اي تحسن والحول زي ماهوا عشان كده عايز اعرف افضل دكتور تخصص حول
السلام عليكم يادكتور انا عينى وجعانى بالم مره متزايد ومره يخف من حوالى اسبوع باستمرار على مدار اليوم مع صداع فى الجبه مع العلم انو من اسبوع عندى زكام وبالامس بالصدفه بلاحظ على عينى فى المرأه ان مش مستوى زى اى عين مسلساء ولما ابص باتجاه اليمين أو اليسار بتتنى او بتكعمش الهى كنها مرتخيه البياضه مش القزحيه السوداء والتنى بيبقى فى الزاويه نحيه الأذن فى كلتا العينين ومش قادره ازاكر وانا على ضغط انا فى اولى كليه والفاينل بتاعى كمان اسبوع وبكره نبدأ عملى لازم انزل ضرورى اكشف ولا استنى بعد الفاينل وهل هزا الثنى خطير وهل ليه اثر دور البرد
عايزة اعرف متوسط سعر تصحيح الأبصار برغم أن عيني الشمال فيها ضغف في شبكه الغين وحدفت يمين شويه دا ومش عارفه دا اي الحل لو غير العمليه
عيني نازله دموع على طول
هل وضع عدسه في العين. صناعه مصريه. يختلف عن وضع . عدسه امريكيه. بعد عمليه. جسم زجاجي ومياه بيضاء ووضع طبقة سيليكون. لحمايه الشبكيه ...
وهل الرؤيه تظل ضبابيه وغير واضحه. للعين ..طول فترة السيليكون.