سألت فتاة (تبلغ عمرها 18 سنة) 5 June, 2026
مؤخرا بقيت عصبية جدا مش بعرف اتحكم ف اعصابي لما بتوتر ساعات بحس اني مخنوقة اوي ومحدش فاهمني أو بمعنى أصح مش عارفه اتكلم واقول انا حسة ب اي بعد ما بتعصب بحس صدري اتقفل ونفسي اتكتم وساعات بحس ماما مش بتحبني ومعنديش مبرر لكل دة
أخصائية خلود جودة
1785 21 اهلا بيكي الحاله الي بتمري بيها حاليا تراكم الضغط عليكي ده بخليكي تحسي ان الي حواليكي مش بيحبوكي شعور والدتك مش بتحبك انعكاس لحالتك الانفعاليه بس لو موضوع متكرر بشكل مبالغ يستحب مراجعه اخصائي نفسي في اقرب وقت
أخصائي نفسي ولا يعالج بالادوية أو الجراحة