ابنى كان بيتكلم كويس جدًا ومن هو عمره ٣سنين ونص نزل حصانه واتكلم اكتر وتمام جدا وفجأة لاحظت عليه أنه ابتدى يتهته وكشفت له الاول ف السمع والكلام ومشوونا وقال هى ف البدايه الكلام ده ف ٢٠١٩ شويه الحاله بتسوء روحت ل دكتور براڨيت قال تلعثم واستمرينا كتييير جلسات ومفيش اى تقدم ورجعت الاجازه ال فاتت للسمع والكلام
قالوا الحاله ساءت وبقيت تلعثم من الدرجه الرابعه
حالته ادمرت بيرجع رقبته لوراجامد وغضاريف
ولابد من الاخصائي يكون نفسى اطفال كمان
والجلسات هتحتاجى فيها تمرينات للنفس الباطنى عشان ننظم النفس اللي خارج مع الكلام
فيه كذا تكنيك لطريقه الكلام لتنظيم النفس
ارجو عدم التأخر وتقييمه فى أقرب وقت واشتغل جلسات الموضوع هيطول شوبه بس هتلاقي نتيجه كويسه باذن الله
أخصائي نطق وتخاطب ولا يعالج بالادوية أو الجراحة
متاح خريطة جوجل عند الحجز