نا باخد دواء تخسيس بقالي أسبوع تقريبا وبحس اني متوتره جدا ونفسيتي تعبانه جدا هل دا من الطبيعي ولا دا غلط وبيخليني دايما متعصبه وبحس بهبوط شديد ومش بيبقا جايلي نفس للأكل خالص بس ديما بشرب ميه من كتر ما بحس ان ريقي ناشف الدواء أسمو. Kmipin
أى دواء تخسيس لازم يكون تحت أشراف طبيب
لو متابعة دايت مع نفسك وبتأخدى الأدوية من تلقاء نفسك وقفى تناول الأدوية
وتابعى مع المختص
وحاولى تخسى طبيعى الأول قبل ما تلجأى للأدوية
أخصائي تخسيس وتغذية ولا يعالج بالادوية أو الجراحة