سألت فتاة (تبلغ عمرها 27 سنة) 2 June, 2026
ترجيع دم مع ضغط واطي وسكر عالي ما هو التشخيص لذلك
محتاجه عمل سكر تراكمي وصوره دم
أسئلة طبية تم سؤالها من خلال مستخدمين تطبيق اكشف وأجوبة من أطباء متخصصين على إكشف, يمكنك ترك سؤالك وسوف يتم اجابته في سرية تامة
اسلام عليكم انا عندي مشكلة اني بنسا كتر اوي
وعدم تركيز مثل لو بتكلم مع حد فا بنسا الموضع الي كنت بتكلم فيه ولو مركز في حاجة بعملها اتركيز بيروح في حتا تنيا وعندي [إقرأ المزيد...]
بحس بوجع شديد ف دماغي غير مفسر و دوخان شديد مع ان الضغط مظبوط وده مستمر بقاله فتره بيروح و يجي و جاتلي امبارح رعشه و درجه حرارتي كانت منخفضه و بعد كده درجه حرارتي [إقرأ المزيد...]
المدام عندى دخلت فى حاله تشبه الجفاف ونزول مياه صفراء ثقيله من البراز والبول رحنا لدكتور باطن كتب على شويا مضادات حيوية مجابتش نتيجه وتعبتها اكتر فى الحقيقه الحاله [إقرأ المزيد...]