عندي مشكلة مع ابني عنده فرط حركة شديد وعدم تنفيذ...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

156 عندي مشكلة مع ابني عنده فرط حركة شديد وعدم تنفيذ الأوامر صوته عالي دايما وبيعمل حاجات كتير غلط وبصراحة تعبت معاه جدا وانا ظروفي مش احسن حاجة وكل ما الاقي دكتور يبقي غالي اوي ونفسي اعالجه ويبقي كويس لاني اقسم بالله نفسيتي تعبت وزهقت والله ومش لاقية حل لو ممكن حد يساعدني بالله عليكم

هل عمره 13 سنه ام 31 سنه.
اذا كان صغيرا فيحتاج الى برنامج تعديل سلوك وتدريب الاهل على كيفيه التعامل معه.

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي