حابه اعرف اذا الي عندي دا اكتئاب أو لا بدون مبالغه دي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

194 حابه اعرف اذا الي عندي دا اكتئاب أو لا
بدون مبالغه دي الأعراض الي عندي
بنام كتير بتوصل ل١٢ ساعه وأحيانا بعد مااصحي برجع انام تاني
ميكونش قادره اعمل اي حاجه في حياتي حرفيا حتي لو حاجه بحبها طول اليوم علي السرير معملش اي مجهود يذكر حتي لو ضغطت نفسي مبقدرش
مش بجس نفسي زعلانه بحس بالملل والزهق ومهما احاول اطلع نفسي من الي انا فيه بفضل زي ماانا
بتحرك بصعوبه شوي لدرجه بقيت بكره الطلوع من البيت
بقالي ٣ شهور علي الحاله دي
واقفه مكاني مبعملش اي حاجه في حياتي

دي أعراض اكتئاب واضحه محتاج اللجوء لطبيب نفسي في أقرب وقت

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي