سأل شاب (يبلغ عمره 24 سنة) 21 October, 2025
21 باخد علاج faverin و seroxat cr بعد الاكل هل اشرب بعد الدواء شاي عادي
مفيش مشكلة إنك تشرب شاي بعد الدواء، بس يُفضل يكون بعده بفترة بسيطة (حوالي نص ساعة) علشان الكافيين ما يأثرش على امتصاص الدواء أو يزيد من التوتر أو القلق
بس لو بتحس إن الشاي بيخليك متوتر او مش بتعرف تنام كويس، يبقى الأحسن تقلله
بس لو بتحس إن الشاي بيخليك متوتر او مش بتعرف تنام كويس، يبقى الأحسن تقلله
