باخد علاج faverin و seroxat cr بعد الاكل هل اشرب بعد الدواء شاي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

21 باخد علاج faverin و seroxat cr بعد الاكل هل اشرب بعد الدواء شاي عادي

مفيش مشكلة إنك تشرب شاي بعد الدواء، بس يُفضل يكون بعده بفترة بسيطة (حوالي نص ساعة) علشان الكافيين ما يأثرش على امتصاص الدواء أو يزيد من التوتر أو القلق
بس لو بتحس إن الشاي بيخليك متوتر او مش بتعرف تنام كويس، يبقى الأحسن تقلله

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي