عاوزه اعرف انا عندي نوبات غضب و اعتام العضب او عمي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

287 عاوزه اعرف انا عندي نوبات غضب و اعتام العضب او عمي الغضب مش بعرف اتحكم في نفسي باذي كل الى حوليا ب الفعال زي اني اعورهم او اضربهم ب عنف مش بفتكر تفاصيل عندي صداع دايما.. كنت بروح عن دكتور قالى اني عندي اكتىاب حاد و انفصام بسيط.نعرفش اعمل اي

حالة حضرتك تحتاج دراسة حالة بمقابلة عياديه
محتاجه حضرتك تعرضي علي طبيب نفسية وعصبية لكتابة ادوية مناسبة للحاله التى ذكرتيها.
ثم ان امكن تشرفينا للبدء بجلسات نفسية
نتمنى لحضرتك العافية

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي