انا عندي اضطراب قلق عام كنت عايز اعرف انا في اي درجه من...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

27 انا عندي اضطراب قلق عام كنت عايز اعرف انا في اي درجه من الاضطراب العام شكرا

السلام عليكم
واضح انه لم يتم التشخيص من قبل متخصص لان لو تم التشخيص من قبل متخصص كان قال لحضرتك ف اى درجه من خلال مقياس القلق

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي