حضرتك انا عامل عمليه انزلاق غضروفي من حوالي سنتين بس...

[أسئلة طبية تخصص جراحة عمود فقري]

698 حضرتك انا عامل عمليه انزلاق غضروفي من حوالي سنتين بس انا دلوقتي تعبان جدا اكتر من قبل العمليه

تعمل أشعة رنين جديدة وتتعرض على استشاري جراحة المخ والأعصاب
محتاج تشرفنا فى العيادة للكشف الطبى لتحديد الأشعة اللازمة لتحديد طريقة العلاج المناسبة
ممكن حضرتك تنورنا واحضار اشعة قبل وبعد مع فحص الحاله للتقييم ووصف العلاج المناسب متقلقش من الالم بعد الجراحه بسيطه ان شاء الله
لازم نشوفك ممكن العملية تكون فيها مشكلة
حتعمل اشعة رنين الجديدة بالصبغة لتحديد لو فى مشكلة

أطباء في تخصص جراحة عمود فقري

المزيد من الاطباء تخصص جراحة عمود فقري