انا ولدت مره قصيري من سنتين ونص ..وحاليا ع وش ولاده ينفع ...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

58 انا ولدت مره قصيري من سنتين ونص ..وحاليا ع وش ولاده ينفع اولد طبيعي .؟
عايره دكتوره تشجعني وتضمني انها تولدني طبيعي

ينفع تولدي طبيعي لكن بشروط معينة حسب كل حمل وكل حالة...
لكن مفيش حاجة اسمها نضمن انك تولدي طبيعي... واللي يقولك اضمنلك تولدي طبيعي ده دكتور غير أمين... كل ولادة طبيعية وليها مضاعفاتها ومشاكلها اللي قد تؤثر ع الام او الجنين واللي بتخلينا نولد قيصري.. بصرف النظر عن حل كان فيه ولادة سابقة أو لا أيا كانت طبيعة الولادة

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد