سألت أنثى (تبلغ عمرها 12 سنة) 3 June, 2026
163 نا بنتي بقالها فتره كبيره مش بتعرف تعمل حمام بسبب احتباس الاكل ف المعده لازم أديها ملين ونا تعبت ومش عارفه اي الحل ورحت لدكتور وعملتلها قسطرة شرجيه لمده ٤ أيام كل يوم مرتين ولسه مافيش حل ياريت لو حضرتك تقدر تفدني اعمل اي واكسفلها مسالك بولية ولا جهاز هضمي
موجات صوتية علي البطن والحوض ومناظرة طبيب الجهاز الهضمي أطفال
طبعا جهاز هضمي وليس مسالك بوليه
