انا كنت ماشيه علي العلاج كويتابكسxR400 من سنين ودلوقتي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

29 انا كنت ماشيه علي العلاج
كويتابكسxR400
من سنين ودلوقتي مش موجود ايه البديل المناسب أو العلاج ال له نفس المادة الفعالة خاصة أن انا جربت علاجات كتير ومرتاحنش الا مع التوسع ده

اهلا بحضرتك
يفضل الكشف لان عند تغيير الادويه لابد من المتابعه والمعرفه على وضع المريض فى الوقت الحالى .لعدم اتخاذ إجراء خاطئ

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي