أنا والشخص اللي في حياتي بنعدي بفترة وحشه في حياتنا...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

467 أنا والشخص اللي في حياتي بنعدي بفترة وحشه في حياتنا كان سببها أني بداءت أكذب وأعمل حاجات غلط في حقه كتير ومفروض أننا عدينا واني اتغيرت وقرارنا أننا نبداء صفحه جديده مع بعض من أول بس المشكلة أن الحاجات دي مأثرة فينا نفسينا جامد مش عايزين نخسر بعض وفي نفس الوقت هو كل لما يفتكر يحس نفسه مش عارف يتخطه ولا يبقا كويسه ومأثرة عليه جامد في تفكيره ونفسيته وأنا داخلت في حالة نفسية وحشه من اللي حصل مني
وهل سيشن جلسه نفسية هيفرق معانا ونحضر نجرب

اولا دي خطوة كويسه جدا انكم حبين تحافظوا علي العلاقة دي مع بعض وتبقي حياتكم افضل كلنا اكيد بنغلط وبرده بنتاثر بس لو قدرين وحبيت نكمل هنعرف نتخطي ده السيشن اكيد هيفرق جدا جدا في الحفاظ علي ده بما اننا عيزين ده

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي