حسه بخنقه طول الوقت وان محدش من اهلي بيحبني واني لوحدي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

461 حسه بخنقه طول الوقت وان محدش من اهلي بيحبني واني لوحدي ووحيده ومش عايزه اتكلم مع حد ومبقتش اثق ف حد خالص

الاعراض دي بتتشابه كتير مع مشاكل مختلفة وتشخيصها وعلاجها بيحتاج دراسه حالة كويسه وتفاصيل كتير عشان نعرف الأسباب الحقيقية وإذا كان فيه مشاكل في العلاقات كمان
لازم تتوجهي لحد مختص يقدر يساعدك في ده

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي