بنتي مش بتسمع الكلام وديمن نيمه

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

584 بنتي مش بتسمع الكلام وديمن نيمه

لازم اشوفها علشان اعرف المشكلة
يا رب تكوني بخير وصحه وسلامه، بنت حضرتك محتاجه جلسات كلاميه ودي بتم عن طريق اخصائي نفسي بيستخدم العلاج المعرفي السلوكي وهو ما يعرف ب CBT علشان يحل المشكلات اللي بتواجهها وان شاء الله هتتحسن
سلام عليكم ورحمه الله وبركاته

لو هي عاوز ممكن تحجزى سيشن و نبدا علاج سلوكى أن شاء الله

ونتعرف اكتر منها خلال السيشن
وان شاء الله خير

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي