سأل شاب (يبلغ عمره 24 سنة) 23 April, 2026
561 لية اخ فى مستشفى نفسى وقالى شهر ويطلع يتابع مع الدكتور دلوقتى بيقولى شهر كمان وانا فى الزيارة شايف فيه تحسن جامد
يستمر فى المتابعة مع الدكتور فتره المتابعة مهمه جدا
بالتوفيق أن شاء الله.
بالتوفيق أن شاء الله.
لو شايفين إنه محتاج شهر كمان عشان الاستقرار الكامل ومنع الانتكاس يبقى نلتزم بخطة الطبيب، ونفضل متابعين معاه خطوة بخطوة لحد ما يقرر الخروج بأمان
يا رب تكونوا بخير وصحه وسلامه، لو اخوك عايز يكمل علاجه فبنصحك انك تتابع مع طبيب نفسي و هو المصرح ليه يعالج بالادويه، اما لو هو حابب يتعرف على شخصيته نقاط قوته ونقاط ضعفه ويتمتع بالمهارات اللي تخليه يتوافق مع نفسه ومع الاخرين وحل المشكلات التي تواجهه فانا بنصحك انه يتابع مع اخصائي نفسي
