انا عملت عمليتين غضروف قطني وتثبيت ومازال عندي ألم...

[أسئلة طبية تخصص جراحة عمود فقري]

863 انا عملت عمليتين غضروف قطني وتثبيت ومازال عندي ألم أسفل الظهر وخاصه ناحيه المفصل الشمال واليمين

نعمل اشعه رنين بالصبغه و نقيم الحاله بعدها
الالم ده ممكن بالفقرات وممكن من المفصل الحرقفى للحوض على الجهتين...محتاج فحص طبى الاول وممكن نحتاج اشعة حسب الكشف يدل على ايه
لازم أشوف أشعة رنين مغناطيسي على الفقرات القطنية بعد إجراء العمليتين لتحديد المشاكل الحالية وهل لها علاقة بإجراء العمليتين أم لا

أطباء في تخصص جراحة عمود فقري

المزيد من الاطباء تخصص جراحة عمود فقري