انا في اول الشهر الثاني ونازل عليا افرازات بنيه كتير

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

158 انا في اول الشهر الثاني ونازل عليا افرازات بنيه كتير

حضرتك حامل في الشهر الثاني تقصدي
لابد من مراجعة طبيبة نساء والتوليد بعيادات رواء التخصصية بمول أجياد كاسيل بجوار مول سيتي اسكيب علشان تعرف السبب الاول وتطمن علي الحمل وبعدين تحدد العلاج المناسب
اهلا بحضرتك يافندم
يجب الكشف للاطمئنان علي الجنين

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد