انا مبقتش احس بفرح ولا حزين من فتره 5شهور والشعور...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

318 انا مبقتش احس بفرح ولا حزين من فتره 5شهور والشعور بيقتلنى فى اليوم الف مره ومش عارف اعمل ايه

ممكن جدا تكون رساله من جسمك ان محتاجين نغير طريقه تفكيرنا احيانا بنشوف الامور من وجهه نظرنا احنا بس ف حسن لو شفناها من مختلف الاتجاهات بيكون النظره والفكره مختلفه
حضرتك تعاني من تدهور في الحالة النفسية مستمر منذ 5 أشهر مع تأثر واضح في الأداء اليومي والانفعال العاطفي. يوصى بالتقييم لدى مختص نفسي أو طبيب نفسي في أقرب وقت لتحديد التشخيص ووضع خطة علاج مناسبة

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي