حضرتكم انا عندي كسر ف الصوبع الوسطي والبنصر وكنت ف...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

113 حضرتكم انا عندي كسر ف الصوبع الوسطي والبنصر وكنت ف المستشفى والدكتور قالي اسبوعين ولما روحت لي دكتور اخصائي عظام قالي دي متجاحه عامله ممكن تفدوني

الف سلامه على حضرتك
محتاجين صوره الاشعه

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام