أنا عندي الم صعب في 3فقرات اسفل الظهر ورعشه وتنميل...

[أسئلة طبية تخصص جراحة عمود فقري]

134 أنا عندي الم صعب في 3فقرات اسفل الظهر ورعشه وتنميل وكمان ورمين ولاقادره أمشي ولا اتحرك ولا حتى عارفه اعمل حمام

الأعراض تتطابق مع أعراض الغضروف لكن لازم يتعمل فحص اكلينيكى وأشعة لتحديد المشكلة و خطة العلاج

أطباء في تخصص جراحة عمود فقري

المزيد من الاطباء تخصص جراحة عمود فقري