من فضلك اخر بريود ليا يوم 6/3 وعملت تست منزلي طلع ايجابي...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

97 من فضلك اخر بريود ليا يوم 6/3 وعملت تست منزلي طلع ايجابي كنت عاوزه اعرف اعمل تحليل قبل ما اروح للدكتوره؟ واروح امتي؟ وفي برشام اخده زي الفوليك اسيد قبل ما اروح ولا لا
وشكرا

أرجو تشريفنا في العيادة لتقييم الحالة

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد